9. A kormány
Diagnosztizálva a bajt, egy fogaskerék tört el amit a kormány hajtott és az vitte a kábaleket a kormánylapátra.
Tanakodás hogy hogyan lehetne megoldani. Ha fordítottam volna a fogaskeréken hogy a törés felülre kerüljön vissza tudtam volna fordulni.
Arra vigyázva hogy a kormány ne forduljon másfélnél többet. De a cél az volt hogy folytatni tudjam utam.
Egy nap tanakodás és információ szerzés után úgy döntöttem rendelek egy hidraulikus rendszert.
Szerencsétlenségemre Vlieland az összes sziget közül az ahol semmi nincs. Biciklikölcsönzön kívül.
Megrendeltem a szettet, azt ígérték másnap estére odaér. Ez így is lett.
Közben megvartam az elszakadt vitorlámat, csináltam pár dolgot a hajón és kimostam a ruháimat.
Megérkezett a szett, minden úgy ahogyan ígérték. A baj csak az hogy a kábel helyett egy hidraulikus rendszert beszerelni az nem kis munka.
Rengeteg változtatásra van szükség. Nem volt semmi olyan bolt vagy akármi ahonnan kiegészítöket lehetett volna vásárolni.
Közben odajött egy kisöreg aki éppen vakációját töltötte egy motoros hajóval, megpróbált tanáccsal ellátni. Mint kiderült neki ez a szakmája.
Nagyon jól jött a segítség.
Volt ott egy iparterület ahol tevékenykedtek. Sikerült koldulnom egy darab acéllemezt és vennem egy kemény vastag fapadlót.
Ezek segítségével és sok veszödséggel sikerült beszerelnem. 4 napot vett igénybe.
Szerencsére közel annyi szerszámom volt a hajón mint egy nagyobb szerszámszaküzletben.
A baj csak az hogy 8 napom volt az átkelésre, utána mondta a rosszabb idöket, erös szelet.
Az utolsó pillanatban sikerült nekivágni, bízva abban hogy most már minden rendben lesz.
Itt lett egyértelmü hogy László barátom akivel terveztem ezt az utat nem tud elszabadulni munkájából, nagy felelösség van rajta. Így egyedül vágok bele...
Diagnosztizálva a bajt, egy fogaskerék tört el amit a kormány hajtott és az vitte a kábaleket a kormánylapátra.
Tanakodás hogy hogyan lehetne megoldani. Ha fordítottam volna a fogaskeréken hogy a törés felülre kerüljön vissza tudtam volna fordulni.
Arra vigyázva hogy a kormány ne forduljon másfélnél többet. De a cél az volt hogy folytatni tudjam utam.
Egy nap tanakodás és információ szerzés után úgy döntöttem rendelek egy hidraulikus rendszert.
Szerencsétlenségemre Vlieland az összes sziget közül az ahol semmi nincs. Biciklikölcsönzön kívül.
Megrendeltem a szettet, azt ígérték másnap estére odaér. Ez így is lett.
Megérkezett a szett, minden úgy ahogyan ígérték. A baj csak az hogy a kábel helyett egy hidraulikus rendszert beszerelni az nem kis munka.
Rengeteg változtatásra van szükség. Nem volt semmi olyan bolt vagy akármi ahonnan kiegészítöket lehetett volna vásárolni.
Közben odajött egy kisöreg aki éppen vakációját töltötte egy motoros hajóval, megpróbált tanáccsal ellátni. Mint kiderült neki ez a szakmája.
Nagyon jól jött a segítség.
Volt ott egy iparterület ahol tevékenykedtek. Sikerült koldulnom egy darab acéllemezt és vennem egy kemény vastag fapadlót.
Ezek segítségével és sok veszödséggel sikerült beszerelnem. 4 napot vett igénybe.
Szerencsére közel annyi szerszámom volt a hajón mint egy nagyobb szerszámszaküzletben.
A baj csak az hogy 8 napom volt az átkelésre, utána mondta a rosszabb idöket, erös szelet.
Az utolsó pillanatban sikerült nekivágni, bízva abban hogy most már minden rendben lesz.
Itt lett egyértelmü hogy László barátom akivel terveztem ezt az utat nem tud elszabadulni munkájából, nagy felelösség van rajta. Így egyedül vágok bele...


Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése